Společnost: Matrix Group Systems spol. s r.o.
Sídlo: Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10
IČO: 23800194
DIČ: CZ23800194
Spisová značka: C 432350 vedená u Městského soudu v Praze
Číslo účtu: 27055223369/0800 vedený u České spořitelny, a.s.
IBAN: CZ15 0800 0000 0070 5522 3369
BIC/SWIFT: GIBACZPX
Kontaktní e-mail: info@matrix-group.cz
(dále jen „Poskytovatel“)
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi společností Matrix Group Systems spol. s r.o. jako poskytovatelem služeb (dále jen „Poskytovatel“) a zákazníky (dále jen „Objednatel“) při poskytování konzultačních služeb, workshopů, seminářů, školení a dalších vzdělávacích a poradenských aktivit, a to v oblastech umělé inteligence (AI) a automatizace, Osobního rozvoje, Projektového řízení, Managementu, Leadershipu, Řízení změn, Kybernetické bezpečnosti a Koučinku.
Poskytovatel poskytuje Objednateli služby dle specifikace uvedené ve smlouvě, objednávce nebo potvrzené nabídce. Služby mohou být poskytovány formou osobních konzultací, workshopů, seminářů nebo online sezení prostřednictvím digitálních komunikačních platforem.
Objednatel může objednat služby Poskytovatele písemnou nebo elektronickou formou. Smluvní vztah vzniká potvrzením objednávky Poskytovatelem nebo podpisem smlouvy. Poskytovatel je oprávněn odmítnout realizaci objednávky bez udání důvodu, zejména v případě kapacitních nebo organizačních omezení.
Cena za poskytované služby je stanovena na základě individuální dohody mezi Poskytovatelem a Objednatelem. Ceny jsou uvedeny bez DPH, není-li výslovně uvedeno jinak. Faktura je splatná do 14 dnů ode dne vystavení, nedohodnou-li se strany jinak. Při prodlení s platbou je Poskytovatel oprávněn účtovat úrok z prodlení dle platných právních předpisů.
Objednatel je oprávněn zrušit svou účast na workshopu, semináři nebo konzultaci nejpozději 7 pracovních dnů před sjednaným termínem bez sankce. Při zrušení v kratší lhůtě má Poskytovatel právo účtovat storno poplatek až do výše 100 % ceny služby. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín, místo nebo formu konání akce, pokud mu v řádném uskutečnění brání okolnosti nezávislé na jeho vůli.
Poskytovatel odpovídá pouze za škodu způsobenou porušením svých smluvních povinností úmyslně nebo z hrubé nedbalosti. Poskytovatel nenese odpovědnost za jakékoli nepřímé škody, ušlý zisk nebo ztrátu dat vzniklou v souvislosti s poskytovanými službami.
Poskytovatel zpracovává osobní údaje Objednatele v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a příslušnými právními předpisy České republiky. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem uzavření a plnění smlouvy, vedení účetnictví a evidence zákazníků, případně marketingových aktivit Poskytovatele. Údaje nejsou poskytovány třetím osobám, s výjimkou zákonných povinností.
Objednatel má právo požadovat přístup k osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, omezení zpracování, a podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Veškeré materiály, know-how, prezentace, pracovní listy a jiné dokumenty vytvořené nebo poskytnuté Poskytovatelem jsou chráněny autorským právem. Objednatel není oprávněn je kopírovat, šířit, nahrávat nebo jinak využívat bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. listopadu 2023. Poskytovatel je oprávněn tyto Podmínky jednostranně měnit, přičemž jejich aktuální znění je vždy dostupné na webových stránkách Poskytovatele.
Právní vztahy neupravené těmito Podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.