Moderní Firma [30.01.2026]

Tento modul workshopu je určen pro podnikatele, obchodníky, manažery atd. Je sestaven tak, abyste měli reálnou strukturu a jasnou strategii řízení Vaší firmy. Pomůže s nastavením strategie, implementace do provozů a pomůže s osobnostní připraveností na změny. Navazujícím tématem worshopu je řízení změn a krizové řízení, jistě se stanete odvážnějším a budete připraveni vést změny jak na různých pozicích v pracovní sféře tak v osobním životě. Následuje AI v podnikání, která je dnes velmi aktuálním tématem, ale jak ji správně používat, aby nesla opravdové výsledky a dosahovali jste díky nástrojům a implementaci určité výkonnosti a měli více času a možností. Závěrem Vás provede bývalý tiskový mluvčí poslanecké sněmovny s tématy neverbální komunikace a mediální vystupování podnikatele, mluvčích a také firmy. 



Program:

  1. Strategie firmy a nastavování procesů k plnění strategie

  2. Řízení změn a zvyšování výkonnosti a efektivity

  3. Využití AI v podnikání

  4. Strategická komunikace

  5. Prezentace firmy a paušálního režimu

 

Představení firmy ( Robert Malý)

8:00 - 8:15

Strategie firmy apod. (Mgr. Radim Roček)

8:15 do 10:30

Přestávka 30 minut

Řízení změn apod. (Ing. Viktor Houška)

11:00 do 12:00

Přestávka oběd

AI v podnikání (Miroslava Pivrncová)

13:00 do 14:00 (30 minut diskuze)

Přestávka 15 minut

Strategická komunikace (PhDr. Martin Opatrný)

14:15 do 15:30

Závěr Představení paušálního režimu (Robert Malý)

15:30 do 16:00

Místo konání: Konferenční centrum City (Na Strži 65/1702 Praha 4)

Cena: 10 500 Kč / Osoba (Počet je omezen na 30 účastníků) Cena je včetně občerstvení a oběda.


Zdroj dynamické sekce: Kontaktní formulář (copy) (Formulář)